• header-meidsj.jpg

    Zorg voor kennis,
    kennis voor zorg

    Kennr is hét interactieve online platform dat uw (zorg)organisatie helpt
    bij het verbeteren van de zorgkwaliteit, de ontwikkeling van medewerkers
    en kennismanagement.

Het Kennr-platform

Het Kennr-platform is daarmee dé online plek waar medewerkers hun kennis en vaardigheden ontwikkelen: ze zoeken, vinden, leren en delen. Dit geeft organisaties vervolgens inzicht in hun eigen kennisontwikkeling.

  • Geeft antwoord op praktijkvragen
  • Biedt opleidingen aan
  • Werkt met persoonlijke profielen
  • Levert zorgnieuws op maat
  • Beschikt over een community
  • icon-praktijkervaringen.png

    200 onderwerpen

    Antwoord op praktijkvragen: medewerkers, vrijwilligers, cliënten en hun familie vinden op Kennr actuele, gevalideerde kennis die antwoord geeft op vragen uit de praktijk. Nieuwe inzichten en basishandelingen zijn praktisch beschreven en uitgebeeld zodat medewerkers ze direct op de werkvloer kunnen toepassen. Het platform geeft informatie over ruim 200 onderwerpen. Regelmatig komen daar nieuwe thema’s bij.

  • icon-gevalideerd.png

    Betrouwbaar

    Elk onderwerp is geschreven door één van onze redacteuren en gevalideerd door een inhoudsdeskundige. Dat kan bijvoorbeeld een gedragskundige of een arts zijn. Elk onderwerp:
    • Toont de geldende werkwijze
    • Toont gerelateerde onderwerpen
    • Is geschreven op taalniveau B1
    • Is voorzien van de bronnen
    • Kan verwijzen naar protocollen van uw organisatie
    • Biedt extra informatie als websites, artikelen, video’s, vaktijdschriften en boeken

  • icon-ervaringen-vragen-delen.png

    Toegankelijk

    Kennr is niet alleen dé plek waar medewerkers kunnen zoeken op actuele kennis en vaardigheden. Zij kunnen er ook hun eigen ervaringen en vragen delen met anderen. Daarmee krijgt de organisatie ook regie op kennismanagement en relevante data voor stakeholders.

  • icon-ervaringen-zoeken-middelengebruik.png

    Inzicht

    Wordt er veel gezocht op het onderwerp ‘middelengebruik’? Dan is een kenniscafé over dit onderwerp misschien zinvol. Of wellicht moet het beleid worden heroverwogen.

  • icon-antwoorden-vragen.png

    Kwaliteit van zorg

    Kennr geeft antwoorden op vragen als: zijn alle medewerkers van mijn team nog bevoegd en bekwaam? Hoe breng ik praktijk-ervaringen uit regio X over naar de teams in regio Y? Kennr volgt de stappen van medewerkers en kan met deze gegevens de zorgkwaliteit van organisaties borgen.

  • icon-opleidingen.png

    Opleidingen

    Kennr geeft organisaties toegang tot een breed scholingsaanbod. Medewerkers kunnen meteen aan de slag met e-learnings en kunnen zich inschrijven voor bijvoorbeeld klassikale activiteiten, programma’s en workshops. Die e-learnings gaan niet alleen over zorg onderwerpen, maar ook over algemene vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling.

  • icon-zorgnieuws.png

    Zorgnieuws

    Altijd op de hoogte van actuele ontwikkelingen in de zorg. De Kennr-redacteuren speuren alle vakbladen af om de laatste ontwikkelen in de zorg met medewerkers te delen.

  • icon-persoonlijk-profiel.png

    Persoonlijk

    Met Kennr halen medewerkers, vrijwilligers, cliënten en hun familie het beste uit zichzelf. Dit is mogelijk omdat elke gebruiker een persoonlijk profiel heeft. De medewerker geeft zijn interesses aan, zodat het aanbod van nieuws en activiteiten daar optimaal op aansluit. Met dit persoonlijke profiel kunnen medewerkers ook in contact komen met andere gebruikers van het platform, zich inschrijven voor activiteiten en hun eigen ontwikkeling vastleggen. Ook is de voortgang en persoonlijke ontwikkeling van medewerkers hiermee makkelijk bij te houden, doordat de lopende en afgeronde activiteiten en certificaten op één centraal punt bewaard worden. Handig en relevant voor management en HR-medewerkers.

  • icon-community.png

    Community

    Leer van elkaar en verhoog de betrokkenheid van medewerkers in de community van Kennr. Elke professional kan een bijdrage leveren. Onze community is bedoeld om kennis te delen, een discussie te beginnen, vragen te stellen aan collega’s, op vragen te reageren, of een evenement aan te kondigen. Iedereen heeft directe toegang tot een schat aan ideeën en kennis van medewerkers. Het motto is: ‘Kom in contact en deel kennis met collega’s en vakgenoten’.

    inline-laptop-kennr.jpg

    Diensten achter Kennr

    Klantenservice

    Kennr reageert en doet dat persoonlijk. Achter onze klantenservice zitten echte personen die zowel vragen over de inhoud als over het systeem beantwoorden. Ook wanneer gebruikers van het platform geen actieve vraag hebben, krijgen zij vanuit Kennr standaard herinneringen voor activiteiten.


    Redactie

    Kennr schrijft. Wat we schrijven is overzichtelijk, snel toepasbaar en ondubbelzinnig. Daarom schrijven we op taalniveau B1. Wij weten ook hoe beeld en video helpt om kennis inzichtelijk te maken. Daarom gebruiken we ook veel beeld, infographics en video's.


    Vakbibliotheek

    Kennr heeft een uitgebreide vakbibliotheek met een grote collectie van tijdschriften, boeken en dvd’s over zorggerelateerde onderwerpen. Maakt u gebruik van ons platform, dan bent u automatisch lid en kunt u gratis materialen lenen.

    Word Kennr

    We komen het graag laten zien!

    Graag bespreken we hoe Kennr kan helpen bij de uitdagingen in uw organisatie. Met u bekijken we hoe medewerkers nog meer gestimuleerd kunnen worden actuele kennis toe te passen en zelf te werken aan hun ontwikkeling. En natuurlijk worden de mogelijkheden van ons platform nog beter zichtbaar in een live demonstratie.

    Het platform